Examinando por Materia "Punto de venta virtual"
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Publicación Acceso abierto Guía para el canal virtual para pequeñas y medianas empresas del sector textil/confección en Colombia(Universidad EIA, 2013) Acosta Posada, Manuela; Peláez Martínez, AndreaActually there are no basics alignments that gives those companies the complete orientation in the creation of a virtual sales point. For that reason, this work offers a guide of specific and structured recommendations for the companies on the field of textile and manufacturing in Colombia that are thinking about implementing a virtual sales point, so they will know which are the main points and elements to consider during its development. It is important to say that this guide of recommendations does not pretend to be the only formula that guaranties the success of a virtual point of sales, because it depends on the target of the business and how the companies adapt these recommendations to their needs.Publicación Acceso abierto Pymes en internet, guía para una implementación exitosa(2011) Restrepo Mejía, Manuela; Vallejo Pineda, Sara; Jaramillo Ramírez, JaimeOur commitment through this project is to provide companies with information to expand their prospect and to enable them to know all the actual potential in this sales channel, the causes or motivations that influence consumers to make use of it, the experienced barriers at the time of carrying out this major project, the ways to overcome or reduce their impact, and more importantly, the lots of benefits that e-commerce could generate for both business and individual entities or even the whole economy.Publicación Acceso abierto Superficies táctiles como canal alternativo de comunicación(Universidad EIA, 2012) Bedoya Solórzano, Pablo Andrés; Mesa Londoño, Julio CesarLos cambios en el comportamiento del consumidor y el desarrollo de nuevas tecnologías abren un nuevo camino y crean la oportunidad ideal para desarrollar y ofrecer nuevos servicios que generen valor. Es de esta forma como surge una propuesta para aprovechar los nuevos desarrollos en tecnología sobre superficies táctiles, para implementarlos como un canal alternativo de comunicación, a través de la Vitrina Interactiva, mediante la cual las marcas presentes en los principales centros comerciales de la ciudad de Medellín y alrededores puedan fortalecer la relación que existe entre ellas y sus clientes.